Sider

tirsdag 27. juli 2010

Male, male, male :)

Snart i mål med flere av male prosjektene, men fortsatt fler igjen da :) men det går unna :) Har vært nede å tatt siste strøket på disse til morra'n i dag, så i morgen når de er tørre kan jeg starte på neste prosjekt ;) Og endelig få hengt opp tallerkenhylla på kjøkkenet :)  Mormors tallerkner ligge på loftet å venter på å få komme frem igjen :) Skal bli så koselig når alt blir ferdig :) I dag får jeg lete frem noen gamle ting fra låven, skal fikse den ene hyllen med gardinstanga, male den og henge opp min nye fine gardinkappe som Min Kjære Inger har vært så snill å hekle til meg :) Som jg gleder meg :) kommer til å bli sååå fint :)
Her ser dere bilde av mitt gamle speil som jeg har fått av mormor en gang i tiden :)  Skulle gjerne hatt det i stua, men hvor ? :)  kanskje når jeg får orden på litt her inne ;)
Til slutt et lite bilde av lille snupp fra i går :) ho besøkte oldemor som hadde noe vi ikke har her hjemme ;) Nemlig en vaskemaskin md plass til barn? hehe... her hjemme har jeg en gammel halvautomat :P hihi....
Nei nå får jeg vel gjøre noe mer fornuftig ;) Ha en fortsatt flott dag :)
Klem fra Malin :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar