Sider

lørdag 22. september 2012

Helgekos :)

Da var helgen her igjen og det har nesten blitt en tradisjon å kjøpe roser på fredag :) hehe... Er jo veldig koselig med blomster på bordet :)
 Litt lesestoff å kose seg med, I form ligger i bunnen, hihi... litt nedprioritert en stund til, men om ca 3 uker kan jeg begynne å trene og det skal bli deilig :) Også har jeg planer om noen småturer i solariumet :)
 Rosene fra sist helg står fint enda, bare flyttet litt på ;)
 I dag har jeg og jentene vært hos Bestemor (svigermor) og spist vafler som onkel Christer har laget :) Veldig koselig, men litt slitsomt også. Sloknet på vei hjem og sover enda, helt utslitt, sover fortsatt begge to etter 1,5 timer :S Nyter stillheten med å se på solgt og beat for beat :)
 Hjemmestrikkede genser/ jakke fra mormor(mamma). Fint med en mor aom er god på å strikke når man ikke er så flink selv :)
Vakre jentene til mamma :) Signe og Agnes i dyp søvn, ingen anelse om at mor "danderer" de for å ta bilde :P Nå skal jeg lage meg en kopp av den nye te'en min før det blir liv i leier'n igjen ;)

Ha en fortsatt fin helg alle sammen :)

Lørdags klemmer fra Malin*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar