Sider

lørdag 13. oktober 2012

Mangel på søvn.

 Selv om vi til slutt fikk eget soverom, ble det fort slutt på det :P hehe, Nå bor lille Agnes også her, og søvn blir det lite av da hun er et lite nattdyr :P Kl 23.00 er hun lys våken :O Men men, sove kan man gjøre når man blir gammel? Har masse bøker på nattbordet i håp om at jeg klarer å lese noen sider når jeg legger meg, men vanskelig å holde seg våken når først hodet er på puta.
 Jeg har enda ikke hengt noe på veggen på soverommet enda, siden jeg ikke vet hvordan det skal være når sprinkelsengen ikke er der lenger.

 kjøpt rullegardiner til jenterommet når det var halv pris på kid. Den ene må skjæres derfor ikke fått hengt de opp enda :)
Gulpekluter er en fin oppfinnelse, men får man nok? føler jeg vasker og vasker, men aldri har rene og jeg som har kjøpt tre pakker :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar