Sider

søndag 15. august 2010

Litt nye bilder fra hjemmet :)

Denne gamle sjenken har jeg fått av mamma :) Den har stått i kjellerstua, men jeg syns den passet bedre hos meg :) hehe... så nå er den min :)   Den er i samme stil som stolene jeg har til spisestua, med like bein og samme farge :)
Har i helgen fått opp den ene tallerkenhylla mi (på kjøkkenet) og satt litt små ting på den, men tallerkene kommer snart :)

En gammel kakeboks jeg har kjøpt på loppemarked og en gammel kaffeboks jeg fikk av mormor med kaker når jeg var liten :)  De gamle sølvskjeene har jeg fått av bestemoren til samboeren, og den gamle mandelkverna har jeg arvet av mormor :) Ble veldig koselig syns jeg :)

Noen bilder fra Snuppas kosekrok også :) hehe :)
Har også hatt koselig besøk av Therese i dag, som hadde med gave til meg :) Så nå har jeg fått meg "kina" lykter i hagen :)
 
Ha en flotters uke alle sammen :)
Klem fra Malin :)

1 kommentar:

  1. Så koselig du har det, Malin :) Og du vet å få andre rundt deg til å trives også! Det er rett og slett oppskriften på et nydelig hjem ;)

    SvarSlett