Sider

fredag 3. september 2010

Skatollet mitt er endelig ferdig :)

Her er bilder av et prosjekt jeg har vist bilder av før :) Nå er det malt og har fått plass på soverommet, men planen er å ha det i hobbykroken min når den blir i orden :)
Den gamle hengsla er fra en pult som pappa kasta ut av verkstedet sitt, den passet perfekt siden jeg trengte noe å åpne med :)

De nydelige rammene er kjøpt på floriss i tistasenter, jeg hadde dem i stua men de passet så fint her :)
Til slutt et lite bilde av min lille sukkertopp som er klar for sykkeltur med mormor og morfar i ny flisjakke og lue :) Jakka har hun fått av min snille tante Klara :) fikk også sine første ullvangsokker i går :) heldiggrisen :)
God helg til dere alle :)
Klem fra Malin...

1 kommentar:

  1. Du er kjempeflink Malin;) Likte skatollet ditt ja:) Stooor klem til deg og dokka mi;)

    SvarSlett