Sider

lørdag 29. januar 2011

Forandring Fryder :)

Har til en forandring sagt nei til å jobbe i helgen så jeg får gjort litt her hjemme :) Så nå har jeg ommøblert litt i stua og vaska i kriker og kroker... mangler bare vinduene og nye gardiner som slipper inn lyset når solen dukker opp ;)

 Har satt skatollet mitt i stua så jeg kan ta frem symaskinen i nærmeste fremtid :) og så kan jeg evnt sitte der med dataen :)
 Satt derfor bokhyllen inn i hjørnet bak sofaen igjen :P
I denne kroken får det heller være litt rot en stund til :P men jeg har lyst på et vitrine skap og eller en gammel kommode med dype skuffer ;)

Har også fått laget pay med vaniljekrem, bær og sjokolade... og marinert kyllingfileet med ris og kantareller så nå kan middagsgjestene snart komme ;)

Kos dere i helgen, det skal jeg :)

Lørdagsklem fra Malin...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar