Sider

søndag 19. februar 2012

Fastelavens søndag.

I dag er det fastelaven og Snupp laget ris på fredag :)

 Jeg har nemlig ikke vært så mye i byen i det siste, så har heller ikke kommet over noen som selger ris noe sted... Da får man lage selv :)
 Koselig vettu, her har jeg brukt litt greiner fra den busken med gule bloster, og litt syrin ;)
 I grunn er jeg oppvokst med vannbakkels som fastelavensboller, men i dag blir det vanlig boller, fylt med vaniljekrem og jordbærsyltetøy :) litt dryss med melis på toppen så blir det bra vettu ;)
 Stekt to brett og nå er vi i gang med prøvesmakingen ;) Ikke så verst ;)
Vi skal ta med oss bollene til svigerfar og fruen, som ikke har fastelavensris, så da får de det Signe har laget... Jeg har derfor slengt sammen et nytt i full fart... ikke like fint, men... og kjedelige farger på fjærene, men var det jeg fant i skuffen...

Kos dere med boller og familie i dag, det skal vi :)

Fastelavensklem fra Malin *

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar