Sider

søndag 29. april 2012

Barne rommet :)

Som dere sikkert har fått med dere er det en stund siden Snuppen fikk soverommet for seg selv, men ting tar tid og jeg er ikke helt ferdig å ordne og fikse helt enda, fortsatt noen små detaljer igjen, som bilder på veggene og tallerkenhyllen som ikke er hengt opp... Har også bokstaver i navnet hennes som skulle vært på veggen/ i taket, men ikke helt sikker på hva jeg skal henge de opp med enda. Men nå har vi vartfall ryddet og tatt noen bilder så dere kan se hvordan det ser ut så lenge ;)
 Kjøkkenkroken: stolene er arvet, bordet kostet hele 50kr på loppis, komfyr 99kr på rusta, kjøkkenutstyr fra Ikea, forkle er bursdagsgave og hyllen 20kr på loppis :)
 Dukkesengen er fra jeg var liten, og kommoden er en furusjenk fra jysk med en del maling, servietter fra nille, nye knotter og en dæsj glitter i spora :)
 tallerkenhyllen som står på siden der skal henge over sjenken :P Bare ikke kommet så langt :P bildene skal også henge på veggen... hehe...men hvor?...
 sovekroken under skråtaket: Min søsters seng og en arvet sengehest fra mine søskenbarn.
 paradisteppe fra rusta 99kr :) En eldre dukkevogn fra 80tallet :) min søsters, men jeg har også en som er hos min mor :)

 hjemmesydde vimpler og selvmalt bilde :P
 Maileg kanin med barn og møbler, og en hjemmesydd tilda som venninne :)
 hyllen er arvet og fått et malingstrøk :)
 Her er et bilde av eieren : som er like gla i å ta bilder som ho mor ;)
Ha en flott søndag allesammen :) 
Klemmer fra Malin *

2 kommentarer:

  1. Nydelig jenterom, til en nyedelig jente:) Flink du er...:)))

    SvarSlett
  2. Hej! Vilket underbart rum du fixat, gillar speciellt spisen med hyllan ovanför, letar efter en sådan till min lilla tjej också! Vilken fin Tilda du sytt! Ha en bra dag!/ Jenny!

    SvarSlett