Sider

tirsdag 7. august 2012

baby on board...

Ikke bare bare å ta bilde, i hvartfall ikke et som blir bra, trur dette var det beste av 20 :P hehe...
Begynner å nærme seg med stormskritt, men går nok ikke opp for meg før jeg holder et lite nurk i armene :)

 I dag er det 7august og terminen er den 31 :) Har begynt å gjøre i stand litt og sengeplassen er nå klar til bruk ;) Har jo det meste fra Snuppen var liten, men kjøpte dette sengesettet på kid og det lille skiltet som henger i vinduskarmen på princess:) syns det var så søtt :)

 Har også fått låne denne vuggen som jeg lånte sist :) syns det er så koselig å ha i stua, men veldig greit å låne da den ikke blir brukt mange mnd.  Tante Bodils hjemmeheklede sengeteppe er på plass :) og tante Suzanns bamse :) Så nå er det bare å ta en cowboystrekk i stua :)
 Den stolte storesøstra har blitt så stor at ho måtte ut å kjøpe sykkel sist uke ;) Så når det ikke regner er vi ute å sykler mens vi venter på babyen :)
Tirsdagskveld og greys :) vi sees :)

1 kommentar:

  1. Å så fin mage:-) tid til en date med meg snart kanskje? Mulig denne uka blir vanskelig men fra mandag er jeg ledig!
    Cathrine

    SvarSlett