Sider

mandag 11. mars 2013

Marius :)

Jeg nevnte før jul at jeg hadde lyst på Marius genser, og to dager senere hadde min supersnille mamma kjøpt garn og var i gang med strikkingen :) så nå har jeg vært lykkelig eier av denne flotte genseren en stund :) fant ut at jeg skulle prøve å lage en selv, men trua på meg selv var så som så, derfor begynte jeg på en i str 6år, trudde jeg skulle bruke 2år på å bli ferdig, men tok jo bare 4 kvelder :/ Hehe.... Og her er resultatet ;) ikke orginalfarger siden jeg hadde planer om fanagenser først :p nå skal jeg legge opp en i str 1år :) ha en fin dag :)



2 kommentarer:

  1. Flotte gensarar begge to! Tenker stadig at det hadde vore kjekt å strikke ein gensar, men det blir med tanken - enn så lenge iallfall :)

    SvarSlett
  2. Så flink du har vært, og jeg liker fargene :)

    SvarSlett