Sider

fredag 3. september 2010

Blåbær Piken :)

I går var vi på tur i skogen med tante Klara, som er like ivrig som meg :) planen var de små gule, men det ble blått og rødt også...
I marka ble det servert saft og Klaras kanelboller :) Også var det selvfølgelig store muligheter for selvplukk ;)

Når vi kom hjem fikk jeg laget litt saft med blåbær, epler og rips fra hagen :) Glemte sukker men da ble den jo ekstra sunn :P Signe syns den smakte surt og gråt mens ho pekte på flaska :P haha...

I dag skal vi ha pannekaker med nyrørte blåbær eller blåbærpay kanskje? tiden vil vise :)

Her ser dere tallerkenhylla med innhold :) Barne tallerknene er gamle(ca.70år) og kommer til å stå mest på pynt :) De blå er fra mormor :) jeg har dem i dype også :) En gammel kaffeboks som blir brukt til kaker når det er jul, den gamle melkeflasken fant jeg på låven, og den gamle kakeboksen er fra loppis :)


Fyrer i ovnen nå og merker det lukter litt merkelig ja :P har jo ikke vært i bruk på en lang stund men nå er det Høst ...

Nå som det er høst så blir snart det rosa byttet ut med orange her hos meg :) 

Ha en super helg :) Lørdag blir det Elgfestival i Aremark og fest på kvelden, blir koselig :)

Klemmer fra Malin...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar