Sider

tirsdag 7. september 2010

Nye prosjekter og Gamle skatter :)

I går var jeg en tur hos søskenbarnet til mamma, hennes mor het Signe og arvet en gang for lenge siden dette av sine foreldre, som odså var mine oldeforeldre :) Hun trudde dette var deres bryllupsgave og da vil det si at det er over 100år gammelt, siden det var de som en gang i tiden bygde dette huset som jeg bor i :) Det er bygd i 1907 :) Veldig koselig å få dette med seg hjem selv om det mangler noen deler og har gått et skår  i kaffekannen... Nydelig mønster er det i vartfall :)
Nå har jeg endelig fått ut fingær'n og starta på det ene skapet, det var på tide ;) hehe... Og til fredag har jeg planer om å kjøpe maling til stua for de stygge veggene har irritert meg leeenge nå...
Og så fikk jeg også med dette søte bordet hjem i går :) Det skal fungere som kjøkkenbord til jeg finner et annet og etter det var planen å ha det som sybord :) Det er en skuff i den andre enden, trenger en makeover og en bordplate ;) Men fine bein så stort potensiale ;) Tidligere blitt brukt til å klyve ved :P
Ha en fortsatt fin kveld :)
Klemmer fra Malin...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar