Sider

søndag 13. mars 2011

noen år tilbake...

Som dere kanskje har sett har jeg forandret bildet på forsiden her :) Det jeg har nå er et flyfoto fra mange år tilbake, er ikke sikker på årstallet, men kanskje 30-40år siden eller noe... Med orginale vinduer og et gammelt bilvrak i hagen :P

Slik så det ut da vi flyttet hit for ca 5 år siden...

Og sånn så det ut i sommer ;) Som dere ser har vi byttet ut vinduet på soverommet (på begge sider)... Det er mye som gjenstår, men ser et hakk bedre ut da :) Klatrerosa som før har dekorert hele veggen på sommertid har desverre tatt kvelden :S Men planen var jo å bygge en sitteplass utenfor kjøkkenvinduet uansett....

Nå gleder jeg meg virkelig til vår og varme så jeg får gjort litt ute igjen ;) 

Ha en fortsatt god helg ;)

Klemmer fra Malin *

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar