Sider

lørdag 5. mars 2011

fastelaven...

Er nok ikke alle som står opp kl.07.00 og lager fastelavensris :P Og hadde jeg hatt noe valg hadde jeg sovet litt lenger:P haha... fikk jo ikke lagt meg før halv 3 i natt, men snupp var ikke interessert i å sove lenger... Og noe skal man jo finne på, så jeg tusla ut å klippet noen syringrener... kjøpte tulipaner og fjer i går og danderte dette sammen :) Ble koselig se, så i morra skal jeg bake boller så vi kan kose oss på kvelden ;) 

Kjøpte også det nyeste Bolig Drøm og iskaffe i går så det er vel egentlig ikke synd på meg her jeg sitter på morras kvisten :P Men er viktig å kose seg og nyte livet, ta vare på seg selv ;)

I dag står det trening og jobb på timeplanen...
Ha en fin fin lørdag alle sammen.

Klemmer fra Malin*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar