Sider

mandag 7. februar 2011

enda fler vimpler og dukkehus :)

Nå har jeg hengt opp vimpler og tatt bilde av de på rommet til snuppa :)

Disse med lysrosa innimellom er til min søsters lille prinsesse som snart kommer til verden :) Tante gleder seg masse til å lage små pynte ting og stæsj til lille gullet :)


Her ser du signe sine som vi hengte opp på rommet hennes i sta :)
Hun har også fugler i forskjellige farger hengende i taket for å pynte opp litt :)
Snart får hun rommet for seg selv og da skal jeg henge opp navnet hennes på veggen og en tallerkenhylle som ligger ferdigmalt ;)

Jeg og lille snupp har vært i fr.stad i dag sammen med tanta mi og henta et dukkehus til 200kr :) Det som frista mest for ho mor var de søte møblene som fulgte med ;)
Huset må selvfølgelig pusses opp men det er en stund til hun kan leke med det, så jeg har god tid :)



 Virkelig verdt 200kr spør du meg :) Jeg ble nesten litt forelsket i det søte kjøkkenet :P hehe... huset får dere se en annen dag ;) Nå må jeg bare finne en fin eske jeg kan samle møblene i til huset er ferdig :)

Ha en fortsatt fin kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar