Sider

tirsdag 1. februar 2011

Vimpler underveis ;)

Sånn, nå har jeg rota frem symaskinen min og sittet å klippet ut stoffbiter, så nå er det snart bare å sy de sammen ;)
 
 Her er noen av de stoffene jeg hadde liggende :)  Det med ponniene er fra jeg var liten, rester som har blitt liggende i hylla nede hos ho mor,  siden det er så lite er det liksom ikke nok til noen ting, men  tenkte jeg kanskje jeg kunne bruke det til vimplene ??
Lurer også på om jeg skal bruke gule eller hvite kantbånd :P
Minner dere på at dette har jeg jo ikke sydd før og jeg er heller ikke bestevenn med symaskinen, men øvelse gjør mester har jeg hørt og da kjører jeg på ;) hehe...



 Og så var det rotete igjen :/ Men skal jo rydde når jeg er ferdig med det lille prosjektet mitt da ;)
 Den lille radioen min har jeg betalt hele 49kr for på netthandelen.no, kjøpte også ny slipemaskin for hele 79kr (ingen garanti for at den er bra :P) Den skal testes i helgen da jeg har planer om å pusse noen små møbler og male ;)
Her ser dere hvor langt jeg har kommet :P
8 deler enn så lenge, skal selvfølgelig lage mange fler da jeg har planer om å gi bort noen til noen venninner også ;)




Så da håper jeg vimplene faller i smak og at resultatet blir bra :)


Klem fra Malin...

2 kommentarer:

  1. Så flink du er! Tek litt lenger tid for meg å få fram symaskina... Har tenkt på det i sikkert eit halvt år no ;) Ikkje noko glad i handarbeid nei :p

    SvarSlett
  2. Oj, så spennende. Flotte vimpler. Gleder meg til å se det ferdige resultatet.
    Ha en fin fin kveld.
    :) Susanne

    SvarSlett