Sider

mandag 28. februar 2011

februar er snart over og vi kan se mot lysere tider :)

Da var det snart mars og jeg ser frem til sol og varme :)
Har fått tatt noen bilder av møblene til snuppa ;) Vi har dekorert dem med noen wallstikkers i dag... hele 10kr på panduro ;)
 Sånn det ser ut i stua til vanlig, hvis ikke værre :P hehe...
 Men når snuppa sover ser det slik ut, et hakk mer ryddig ;)  Gleder meg til ho kan ha alle leke sine på rommet så man slipper alt det rotet i stua :)
Syns i grunn disse kaninene var litt søte og de er lette å ta av igjen om man ikke ønsker de lenger :)
Signe virker også fornøyd med pynten :)
Nå har ho sitteplasser til venninnene kommer på besøk :)

Ellers har jeg gjort litt husarbeid i dag og prøvd å rydde litt...
Vurderer å begynne med middagen snart...

Syns det er veldig koselig å se at jeg har fått noen nye følgere også ;) Da har jeg hele 7 stk. tilsammen :)
Det er også morro å se at siden min har hatt ca.3000 besøk :)

Ha en fortsatt fin dag.
Klemmer fra Malin*

1 kommentar: