Sider

tirsdag 30. mars 2010

Med Ønske Om En God Påske :)



hadde jo lovt dere påskebilder i går men heele dagen gikk med til sverigetur: Uddevalla/Lysekil med syrran… Fikk handla litt ting og tang til Signe, og lim til den nye limpistolen min, så nå er jeg klar for å lage påskepynt med Cat i kveld ;)  Kjøpte også en bukett med påskeliljer og en liten pjuskete kylling som jeg syns var litt nydelig ;) hehe.  Flere marsipan og sjokolade egg og påskmust, så nå blir det Påske i år også :) 

Legger inn et bilde av de søte stoffene jeg kjøpte også, og den søte boksen til signe, kostet jo bare 30kr så den måtte ho ha :P men hva vi skal bruke den til vet jeg ikke enda :P
Nå skal vi snart på helsestasjonen og så tenkte jeg bake påskemuffins ;)  Mulig det ikke blir noen flere innlegg  her før vi drar til tsekkia på fredag morra, så da sier jeg bare: Ha en flott påske og kos dere masse ;)


Påskeklemmer fra Malin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar