Sider

søndag 14. mars 2010

Vår følelsen kommer snikende :)



Vi var ute å prøvde snowracer’n, men er litt mye is ja… men morro var det når det gikk unna :P  hehe  :)

Deilig ute i sola om dagen, jeg var ute å gikk tur med en venninne og hestene hennes i går, og da var det ganske varmt med strømper under ja :P 

Har kjøpt meg påske kaktus som jeg har plantet i det gamle sausenebbet, siden perleblomstene var avblomstret… men det ble veldig fint :)  Har også fått kjøpt meg tallerkenhylle til mormors gamle tallerkener, må bare males først :) Trur det blir bra ja:)
Driver å baker kake nå som jeg skal ha med til svigermor  etterpå :)  Prøver meg på appelsin og sjokoladekake, som jeg fant på en blogg, hadde jeg bare vist hvordan jeg legger en link så skulle jeg delt den. men det får bli senere.
Ha en flotters søndag alle sammen og kos dere masse :)

Bilde tatt av Thomas på tur :)
Klem fra Malin

1 kommentar:

  1. Så koselig med påskekaktus i sausenebba,Malin! :o)

    Hvor fikk du tak i tallerkenhylle da?

    KIem Cath :o)

    SvarSlett