Sider

søndag 7. mars 2010

Mens vi venter på vår :)



Må jo ned i låven for å hente ved så da tok jeg like godt med kameraet og knipset noen bilder :) Er jo i grunn ganske så vakkert ute, men må si at drivhuset er et trist syn… Men solen har jo skint i hele dag så nå er det ikke lenge til det blir fult av liv igjen :)
I helgen har jeg jobbet og vært i 30år lag så da har det ikke blitt mye tid til å pusle med ting, men mamma har strikket votter til den lille vennen til Signe da, så nå blir han god og varm :) 




Jeg har også lagt merke til at folk har lagt ut bilder av spiseplassen sin, men siden dette er helt nytt for meg så aner jeg ikke hva det går ut på, eller hvordan man legger til link :S men legger ut et bilde likevel :P 

hehe :) 
Kommer sterkere tilbake ;)
Klem fra Malin

2 kommentarer:

  1. Nå er det jo rent så vårlig i stugu da Malin :-) Tukist er friskt og fint vettu :-) Og så fine bilder du har tatt ute!!! Vi kommer gjerne på besøk snart :-)
    Klem lille familien på Gimle. Vi liker bloggen din godt .

    SvarSlett
  2. Så fine bilder! :O) Ja nå venter vi veldig på våren,-men jeg tenker det blir desto mer stas når den først dukker opp! :o) Så forresten at vi er i Praha samtidig som dere....!

    Ha en strålende dag! :o)

    Klem Cath

    SvarSlett