Sider

søndag 21. mars 2010

Ny konebil og nytrekte stoler :)


Jaja, da har jeg fått meg ny “konebil” et stort flak av en volvo, automat og greier, har ikke prøvekjørt den enda, men må vel ut på tur snart ;) 


Har også hatt fint besøk av en god venninne i dag som var så snill å gi meg stoff til stolene mine så i kveld har jeg trekt de om (klarte ikke vente). Her kommer bilder av resultetet :) nøytral og fin farge :) legg gjerne inn en kommentar om hva du syns :) jeg har aldri trekt om noe før, men det var jo veldig enkelt da :)
Ønsker alle en fin uke !
               Klem fra Malin

4 kommentarer:

  1. De ble kjempe fine! Flinkis:) Hilsen Ingrid J

    SvarSlett
  2. Stolene ser bra ut ja ^^ flink du er.
    men en gammal volvo??? O.o :P
    Klem fra lillesöss

    SvarSlett
  3. Så flink du er a! :o) Har planer om det samme med stolene her,men har liksom ikke turt enda... Stoff må jeg også ha.... Veldig fine stoler forresten :O)

    SvarSlett
  4. Bilen ser fin ut den, men hva med stolene.....?

    Hilsen Evert

    SvarSlett