Sider

fredag 19. mars 2010

Nå skinner sola i vinduskarmen, og katta maler som aldri før….



Nå har jeg vært å kjøpt meg noen påskeliljer jeg også :) Klarte ikke la være å kjøpe denne koselige potta å ha de i :) Så nå blir det kos i vinduskarmen :) Har fått vasket den ene veggen i stua, neste gang solen skinner kommer sikkert vaskeånden over meg på nytt, og jeg får gjort litt mer ;)  


I morra skal Signe i sitt første bursdagsselskap og jeg har lagd gave :) blir kanskje mer til mor, men en 1åring får sikkert nok gaver så nå håper jeg bare den faller i smak :)  Spennende å se, siden jeg har brukt pledd å sy av, noe som ikke var heeelt lett, men var ikke lett å finne riktig farge i stoff desverre, halden har ikke akkuratt stort utvalg av stoffbutikker :P hehe.

Slenger også inn bilde av kaken som fikk være med til svigermor om sønda’n :) mektig, men veeeeldig god da ;)
Ha en flotters helg og kos dere masse, det skal jeg :)
Klem fra Malin

1 kommentar:

  1. Så fin gaven ble, den kommer garantert til å falle i smak!!! Gleder oss til i morgen :-) Ojoj den sjokoladekaka så veeeldig god ut :-)

    Klem Malin & Oliver

    SvarSlett